neděle 26. dubna 2020

Jaro v 10 minutách // Spring in 10 Minutes

Už šest týdnů probíhají kvůli pandemii i naše akvarelové kurzy místo v ateliéru online. Mám radost, že účastníci sdílejí své obrázky, navzájem se inspirují a motivují a posílají si komentáře. Minulý týden jsem přišla se Sedmidenní výzvou, každý den jsme měli 10 minut na jedno téma. Bylo úžasné vidět ty různé přístupy a radost z trochu andrenalinové výzvy. Účastila jsem se též a zde jsou vybraná jarní témata. //

For six weeks our watercolor classes have been continuing online due to the pandemic. I´m happy that participants share their pictures, inspire and motivate each other and share comments. Last week I opened the Seven Days Challenge, 10 min watercolor daily on different topics. I was amazed to see all those different approaches and joy from such an adrenaline challenge. I participated also and here are some of the spring motifs.




Motýli / Butterflies
Kohouti / Roosters
Hnízdo s vejci /Nest with eggs




Rozkvetlé stromy / Trees in blossom

Espresivní variace / Expressive variation

Žádné komentáře:

Okomentovat